Data e postimit: 2023-01-27 17:50:55
Lexime: 1149
Personazhi qe me frymezon
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Personazhi qe me frymezon
Autori: privat
Shkolla: privat
Klasa: privat
Qyteti: Privat
E-mail: privat@gmail.com


Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkasi, i cili është personazhi im i parapëlqyer, që do të flas në këtë ese. Ai ka flokë të gjatë e të shpupurishur, ka sy të zinj, tipare të rregullta, është biri i një drejtuesi te fisit të mohakëve dhe trashëgimtari i vetëm i pozitës së babait të tij. Ndërsa nga paraqitja e tij e brendshme, ai është luftëtar i zoti, strateg i mirë, intiligjent, sakrifikues, i guximshëm, i dashur, i dhembshur, i drejtë, zemërbardhë dhe zemërgjerë. Cilësitë e tij si luftëtar dhe strateg i zoti dalin në pah më mirë kur ai ndërton planin për të shpëtuar dy motrat nga fisi armik i Uronëve. Kur Magua, drejtuesi famëkeq i Uronëve do të bëjë Alisën, një nga motrat që flitet në libër, skllaven e tij, Unkasi vrapon drejt tyre me qëllimin që të shpëtojë vajzën e pambrojtur dhe ndeshet me Maguan. Pasi arrin të mposhtë një dyzinë me luftëtarë, nga rradhët e ushtisë së Maguas, i plagosur, gjatë atij dyluftimi heroik, Unkasi nuk mbijeton. Ky është momenti më prekës në libër: kur protagonisti sakrifikon veten për të shpëtuar Alisën. Ai më frymëzon mua me heroizmat e tij. Shpresoj që kur të rritem, unë të zotëroj disa nga karakteristikat që ka Unkasi. Tek ai, më pëlqen fakti, që është gati të sakrifikohet për njerëzit e pafajshëm, të pambrojtur dhe të mirë. Nëse të gjithë njerëzit do të ishin si Unkasi, bota do të ishte një vend mahnitës dhe i mrekullueshëm. Të gjithë këto heroizma, sakrifica dhe aventura marramendëse e mahnitëse, më frymëzojnë të jem një vajzë, e cila lufton për të drejtat e saj dhe dëshiron të ndihmojë njerëzit e varfër e të pafajshëm, që mbështillen nga mirësia. Ky është personazhi im i preferuar, që më frymëzon për të ardhmen që dua të ndërtoj.

Vepra te ngjashme
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PAQJA
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Emma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Save rendesishme eshtë paqja në botë
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese rreth veprës "Kush e solli Doruntinën "
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka veçori dhe detaje të përbashkëta me baladën "Kostandini dhe Doruntina".Disa nga këto janë: personazhet e Doruntinës,mamasë,subjekti i ngjashëm,etj...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com